Yorumlar

  • Edevat Yamaha - Recording Custom

    Benim Maxtone bundan daha iyidir :))
    Üye
    aaz
    Tarih
    30 Aralık 2004
  • Parça Maroon 5 - This Love

    şarkı çok güzel ama başka bir klip daha güzelolurdu
    Üye
    avrilxxg
    Tarih
    30 Aralık 2004
  • Parça Mor ve Ötesi - Cambaz

    solo kısmının tamamı var burda ve bu bu sitede veya başka bir sitede yok akor kısmı heryerde olabilir ben soloyu ordan akorları burdan almasınlar diye hepsini ekledim
    Üye
    paganini
    Tarih
    30 Aralık 2004

Anket

üyelik sorar:
Piiz? tanır mısınız?
  • takipçilerinden
  • kim bunlar?
  • arada sırada dinlerim iyi grup
//www.garaj.org