Yorumlar

  • Parça Manga - Bir Kadın Çizeceksin

    Bu arada Paco yu tanıyan nadir insanlardan birisin ama duysun güzelim duysunda övünsün Koray adımı kullanıyormuş diye :)
    Üye
    PACO_De_LUCIA
    Tarih
    29 Aralık 2004
  • Parça Manga - Bir Kadın Çizeceksin

    chief ilk defa yazdığım tabla ilgilenen sen oldun teşekkür ederim. Başta söylemiştim şarkıyı fazla dinleyemedim aklımda bu kadarı kaldı dedim şimdi hemen çıkarırlar davran uleyn dedim kendi kendime :) az olsun öz olsun. Ne işime yarar diyorsan notaların zaman değerlerini çıkar telefona melodi yap en azından :)
    Üye
    PACO_De_LUCIA
    Tarih
    29 Aralık 2004
  • Parça Duman - Halimiz Duman

    duman89 yürü be harbiden ......halimiz darma duman......

    Hava boşluğundakilere
    Üye
    CideSphere
    Tarih
    29 Aralık 2004
  • Parça Duman - Haberin Yok Ölüyorum

    bi gün herkes kaan gibi söyleyebilecek içinden geldiği gibi anınarak bağırarak ama herif bi başka be... bu şarkıyla iyi içilir ..... hadi millet şerefe....

    Dünyanın sahte yüzüne :0):
    Üye
    CideSphere
    Tarih
    29 Aralık 2004
  • Parça Duman - Ah

    .........sanılmasın yine basmış onu bulantılar.......... adamı alıp götürüyo be hocam....
    Çimdem'e.
    Üye
    CideSphere
    Tarih
    29 Aralık 2004
  • Parça Manga - Bir Kadın Çizeceksin

    bence gayeT iyi oLmus iLk dinLediğimDe biraz garip geLmişti evet.ama müzikLeri ve söLeri gayet kaLiteLi ve basarıLı...kıskanıLacak bu grup iLeride görün bak;)
    Üye
    biR
    Tarih
    29 Aralık 2004
  • Makale James :: Britanya’dan Çıkan En İyi Şey

    97 yılında, tamamen tesadüf eseri, hiçbir parçasını bilmeden Whiplash albümünü almıştım. Satın alma noktasına kadar geçen olaylar, adeta James'in beni kendine çekmesiymiş sanırım, çünkü hiç bir mantıklı açıklaması yok. Ben bir şekilde James'in yeni albümünün çıktığını ve o albümün o zamanlar yaşadığım il olan Balıkesir'de satılıyor olduğunu öğrendim. Hayatımda ilk defa hakkında hiç bir şey bilmediğim bir albümü edinmiştim.

    Yaklaşık bir sene boyunca bu adamların kim olduğunu öğrenmeye çalıştım. Neye benzediklerini bile bilmiyordum. Ne zaman ki internetle aram düzeldi, o zaman kimdirler nedirler öğrenmeye başladım.

    Kliplerini ilk seyrettiğim akşamı hatırlıyorum da, Tim Booth'un hareket ettiğini görmek bayağı ilginç olmuştu benim için. Onun ve diğer grup elemanlarının sadece resimlerini biliyordum çünkü. Sesini duyarak aşık olduğun birini televizyonda hareket halindeyken görüyorsun. Herkesin benzer bir tecrübeyi yaşamasını dilerdim.

    Ben hala Tim Booth'a ve James'e aşığım, her ne kadar ayrı olsalar da.
    14 Kasım doğumgünümdü ve bu sayfalarda Tim Booth'un 14 Kasım'da İstanbul'a geleceği yazılıydı. Gerçek olmasını çok isterdim, doğumgünümde sahnede Tim Booth karşımda olacaktı. Müthiş (yetiyor mu anlatmaya acaba?) bir görüntü canlanıyor gözümde.
    Fakat ben hala ümitliyim. Tim Booth Türkiye'de asparagas olarak kullanılacak bir isim değil. Bir takım şeyler ters gitti ve iptal oldu diye avutuyorum kendimi. En kısa sürede gerçek olmasını diliyorum ve bir dahaki doğumgünümde filan gelmesini değil, öncesinde buralarda olmasını diliyorum.

    Ve evet katılıyorum: Ne yazık ki, James denince akla ilk gelen, " james hetfield be hoca" da adı geçen isim. Sonra da James Brown. İzmir 'de James ararken 'Hayır sadece James' demekten dilimde tüy bitmişti.

    James ve Tim booth sevenler, ben sesinizi duymak istiyorum. Kaç kişiyiz biz? Radiohead, Jeff Buckley, Massive Attack deyince insanlar birşeyler söylüyorlar. James deyince o da kim deniliyor, VE- SONRA- BEN böyle yazılar okuyunca ne varsa içimde döküyorum.

    Sabredip de okuyan herkese teşekkür ederim.

    Son bir şey daha var: Tim Booth’un ve Massive Attack'in beyni 3D'nin sesleri arasındaki benzerlik dikkatinizi çekmiyor mu?
    Üye
    radyokafa
    Tarih
    29 Aralık 2004
  • Parça Grizu - Bütün Bunlar Düş

    güzel grup!
    Üye
    darkcry
    Tarih
    29 Aralık 2004

Anket

deggial35 sorar:
Başarılı bulduğunuz cover parçalar?
  • Children Of Bodom - One [Metallica cover]
  • Opeth - Remember Tomorrow [Iron Maiden cover]
  • Death - Painkiller [Judas Priest cover]
  • Metallica - Astronomy [Blue Oyster Cult cover]
  • Cradle of Filth - Fear of The Dark [Iron Maiden cover]
  • Dark Tranquillity - My Friend of Misery [Metallica cover]
  • Blind Guardian - Don't Talk to Strangers [Dio cover]
  • Diğer
//www.garaj.org