Yorumlar

  • Parça Nev - Bazen

    güsel olmus bence
    Üye
    5hine_10
    Tarih
    29 Aralık 2004
  • Parça Zuğaşi Berepe - Ben

    bu grubu rizeye ilk geldiğimde duymuştum bu şarkıda tüm devrimci duygularımı kabarttı çalmasıda güzel..buarada lazcada zuğaşi berepe denizin çocukları anlamına geliyo.
    Üye
    STERN
    Tarih
    29 Aralık 2004
  • Parça Myslovitz - Sound Of Solitude

    çok hoş şarkıda grup bi ara istanbul a geldi ve bu şarkıyla baya patladı eeeeeeee şimdi onlara ne oldu gercektende günümüzde bir çok grup böyle bir güzel şarkıyla çıkıp sonrada sönüyor ünlü demek bütün şarkıları sevilen kişi demek birde hep gündemde olan kişiler demek yazık ya böyle bir şarkıyla çıkıp oley ünlü olduk diyolar sonrada böyle kalıyorlar ortada yazık yazık
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    29 Aralık 2004
  • Parça Shakira - Que Me Quedes Tu

    waaaaaaawwwwwwwwww çok süpper şarkı çokta duygusal vaybe eger shkira yazmışsa helal olsun vallahi
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    29 Aralık 2004
  • Parça Placebo - 20 Years

    vavvvvvv..........
    Üye
    kurdanali
    Tarih
    29 Aralık 2004
  • Parça Evanescense - Bring Me To Life

    doğru olmuşta ah birde tabları olsa!!
    Üye
    tankado
    Tarih
    29 Aralık 2004

Anket

smashpumpkins sorar:
en gaz smashing pumpkins parçası
  • zero
  • the everlasting gaze
  • stand inside your love
  • bodies
  • quiet
  • cash car star
  • ava adore
  • x.y.u.
//www.garaj.org