albümde bence en güsel 3 parça ardarda gelmiş ahanda benim sevdiğim 3. şarkı.... Ama ben bu şarkınında sonunu çook sevdim.. sonu aslında biraz athena vari ama ossun yakışır tosunlarıma...
(Kroların Şahına:)
...Her gün sabahtan akşama saatinle başbaşa kalmadı takvimde tek bir sayfa kuruyup solma aynaya baka baka ne düşünüyosan söyle sen dobra dobra.... Sözler güzel şarkı güsel... koray'a da harbiden eyvallah... adam biliyo işini bea..:0)
evanescence ağaç ben moody toprak, ben gitti yok artık. artık bu ağacın toprağı yok.başka toprağa koydular ama buna katlanamaz bu ağaç.shimdi noolcak...ben yok...ben yok...