Mükkemel grup=mükemmel şarkı:)bu şarkının bende iyi bi anısı var..
1 buçuk sene öce yaz kampına katılmıştım..Gençlerin hepsi bir telden çok yetenekli arkadaşlardı..inanın herkes en az 2 alet çalıyodu..bense doğanın ve insanların remini çizmekten başka bişey yapamıyodum o zamanlar..
neyse bi akşam oturduk onlar çalıyo ben yine mal mal bakıyorum.."ayse hadi bi şarkı sölede dinleyelim" falan dediler..benim ses vasat..kızardım,bozardım ve bütün cesaretimi toplayıp bu parçayı söyledim..millet bayıldı..popülerlik tavana vurdu:)