Yorumlar

  • Parça Mor ve Ötesi - Cambaz (solo)

    baran seni seviyorum!!
    Üye
    AYŞA
    Tarih
    29 Aralık 2004
  • Parça VASAT - S.ktir Git Sevgilim

    cc_baran seni seviyorum!!
    Üye
    AYŞA
    Tarih
    29 Aralık 2004
  • Parça Vega - Bu Sabahların Bir Anlamı Olmalı

    Gerçekten müthiş bi parça..dinlemekten çok büyük keyif alıyorum..bazen saatlerce... başa dönüp tekrar dinliyorum..vega nın ellerine,dillerine,ağızlarına sağlık!!klibi ise çok hoş...
    Ceren evet benim de başıma geldi aynı şeyler cc_baran:*
    Üye
    AYŞA
    Tarih
    29 Aralık 2004
  • Parça Ogün Şanlısoy - De Bi Da

    Şanlısoy değil ya Sanlısoy..yakında kendime bi tabela yapıcam bununla ilgili..ve boynuma asıp Türkiye'yi karış karış dolaşcam!!bak sinirimdn yorumda yapamdım..şarkı harika..de bi da de bi da de bi da...anlarsınız illa
    Üye
    AYŞA
    Tarih
    29 Aralık 2004
  • Parça Linkin Park - Numb (Türkçe Çeviri)

    türkçeye kim çevirmişse eyvallah. şarkıya gelince harika bir parça hele hele jay-z ile yaptıkları düet bir harika keşke bu parçayı daha çok verselerde bizde dinleyebilsek..
    Üye
    squash
    Tarih
    29 Aralık 2004
  • Parça Vega - Alışamadım Yokluğuna

    Mükkemel grup=mükemmel şarkı:)bu şarkının bende iyi bi anısı var..
    1 buçuk sene öce yaz kampına katılmıştım..Gençlerin hepsi bir telden çok yetenekli arkadaşlardı..inanın herkes en az 2 alet çalıyodu..bense doğanın ve insanların remini çizmekten başka bişey yapamıyodum o zamanlar..
    neyse bi akşam oturduk onlar çalıyo ben yine mal mal bakıyorum.."ayse hadi bi şarkı sölede dinleyelim" falan dediler..benim ses vasat..kızardım,bozardım ve bütün cesaretimi toplayıp bu parçayı söyledim..millet bayıldı..popülerlik tavana vurdu:)
    Üye
    AYŞA
    Tarih
    29 Aralık 2004
  • Parça Manga - Dursun Zaman

    Göksel bu şarkıya pek yakışmamış...
    Şebo olsaymış ;)
    Üye
    wampirellaa
    Tarih
    29 Aralık 2004

Anket

bereket94 sorar:
Grubumuza isim arıyoruz yoruma yazın arkadaşlar
  • Moligar
  • breath
//www.garaj.org