çok manyak güzel parça ya önerildiği için dinledim ve hayran kaldım keziah jones a harbiden müthiş müzik yapıyor diger şarkılarıda harika yani bende jazz ı çok sevdiğim için şarkıları çook çok hoşuma gitti bence keziah jones jazz ustalarından.........