ya nakaratı çoook süpper zaman şarkının her yeri nakarat supersonic supersonic supersonic................ ama baya bir dans parçası hit i ilk duydugumda bu şrkıyı yadırgamıştım ama artık bayılıyorummmmmmmmmmmm
hoca şimdi farkettim yanlış yazmışsın sözleri bir ara adidas remixes'i baştan sona döndüre döndüre dinliyodum ama işte yaşlanıyoruz neyse ben yazıyorum şimdi doğrusunu
kafamın bozuk oldugu bi gün,bu sarkıyı dinledikten sonra 2 saat sokaklarda bos bos dolastıgımı hatırlıyorumda..hey gidi günler be..Judgement albümünü dinleyipte Anathema'ya asık olmayacak biri yoktur heralde dünyada..