Yorumlar

  • Parça Green day - Boulevard Of Broken Dreams

    anlatılmaz yaşanır denenlerden:)) vidoeda b.j. herzamanki gibi çok klas, bu adam yaşlanmicak glb!!
    Üye
    grisly2joke
    Tarih
    28 Aralık 2004
  • Parça Şebnem Ferah - Çocukken Sahip Olduğum Kırmızı Rugan Ayakkabılar

    bence bu şarkı şebnem ferahın en iyi hitlerinden biri gerçi bütün şarkıları hit ama neyse..bu bir rüya,bubir dua sözleri şarkıyı kopartıyor.
    Üye
    squash
    Tarih
    28 Aralık 2004
  • Parça Linkin Park - Faint (Türkçe Çeviri)

    klasik linkin park şarkısı ama yinede harika biir parça
    Üye
    squash
    Tarih
    28 Aralık 2004
  • Parça Linkin Park - A Place For My Head

    linkin park bu parçada kendi özünü yaratmış .. Şakının başlangıcı ve sonlarında patlaması,işte linkin parkı bu yüzden seviyorum!
    Üye
    squash
    Tarih
    28 Aralık 2004
  • Parça Şebnem Ferah - Ay Işığında Saklıdır

    yoruma ne gerek var!!! onun ismi yeter
    Üye
    squash
    Tarih
    28 Aralık 2004
  • Parça İstasyon - Yeminin mi Var

    noldu bu gruba bilen varmı
    Üye
    flomak
    Tarih
    28 Aralık 2004
  • Parça Radiohead - Creep

    çok güzel.......süper.....
    Üye
    MeDuSa_62
    Tarih
    28 Aralık 2004
  • Parça Manga - Bir Kadın Çizeceksin

    bence deli gibi guzel olmus albumleri falan yok bende sene basinda itunun acilis fecitvalinde dinlemistim guzeldi sevmistim ozaman ama grupta iki gitar olmasi gerek ozaman boyle dusunmustum bu son sarkilarini dinleyince tekrar oyle dusunuyorum bi solo var onu klavye yerine gitarla calsalar muhtesem olurmus..neyse boyleside cok guzel tabii birde su linkin park ozentiligi konusu var ya daha ne diyim turkce bu tarz muzik dinliyebiliyoruz ve cikip ya bu grubu begenmedim cunku onlar linkinpark ozentisi diyoruz yanlis bence..
    Üye
    bulway2255
    Tarih
    28 Aralık 2004
  • Parça Manga - Bir Kadın Çizeceksin

    bence türkiyede Linkin park(hastasıyım)türü bi grup kurulması çoook iyi oldu(nu-metal)maNga'yı
    destekliyorum çok güzel olmuş!
    Üye
    GrAfFiTiBoY
    Tarih
    28 Aralık 2004
  • Parça Ayça - Masum Pozisyon

    diğer bütün şarkılar çok alakalı sanki de bi bu sırıtıyo aralarında..
    Üye
    albecha
    Tarih
    28 Aralık 2004
  • Parça Radiohead - Karma police

    dağıldım....
    Üye
    nesya83
    Tarih
    28 Aralık 2004
  • Parça İstasyon - Yeminin mi Var

    bence yillarca eskimicek tek sarki.ama turkiye burasi nerde abzuruk sey var onlar TOP 10 listesinde.oysa bu sarkinin klibi 1 ya da 2 kez verildi
    hatirlamayanlar icin
    SENNIN BENI SEVMEMEYE
    SENIN BENI SEVMEMEYE
    YEMININ MI VAR
    YEMININ MI VAR
    Üye
    polen
    Tarih
    28 Aralık 2004
  • Parça Gece Yolcuları - Unut Beni

    yuruyun bea kardeslerim benim.anket sonuclarina da bakilirsa gayet iyi gidiyorsunuz

    muah:))))))))))
    Üye
    polen
    Tarih
    28 Aralık 2004

Anket

madeofsand sorar:
Blues-rock dinlermisiniz?
  • Evet
  • Hayır
//www.garaj.org