Yorumlar

  • Parça Avril Lavigne - Naked

    Avril'in bu şarkısı Aşkımın En sevdiği parça gerçekten çok hoşş.
    Üye
    Gitarristt
    Tarih
    28 Aralık 2004
  • Parça Şebnem Ferah - Ay Işığında Saklıdır

    ya aslinda bu sarki bende var ve bunu bugüne kadar kimseye sölememistim kismet bugüneymis ayrica ben sarkiyi nasil gönderecegimi de biliyorum (ufff tamam bu kadar geyik yeter sarki marki yok bende aslinda ben de yokum siz de yoksunuz vat iz matrikis ulann:)
    Üye
    DaRkRoCkEr
    Tarih
    28 Aralık 2004
  • Üye
    DaRkRoCkEr
    Tarih
    28 Aralık 2004
  • Parça Manga - Bir Kadın Çizeceksin

    aman ne olur dinle bak bütün servetimi vercem valla:)
    Üye
    DaRkRoCkEr
    Tarih
    28 Aralık 2004
  • Parça Joan Osborne - One Of Us

    şarkının sözleri çok anlamlı
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    27 Aralık 2004
  • Parça Tori Amos - Cornflake Girl

    çok başarılı bir hanım kendisi zaten hangi sanatçıya sorsalar tori amos u ögrek lıyorum diyo
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    27 Aralık 2004
  • Parça Beatles - Yesterday

    en baba the beatles şarkısı
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    27 Aralık 2004
  • Parça Red Hot Chili Peppers - Under The Bridge

    işte bu benım şarkım ya bir şarkı bu kadar mı süper olur ya gercektnde rock sevmesemde yavaş yavaş sevdırıyolar bana çoooooooooooooooookkkk başarılılar umarım bi ara istanbul a ugrarlar
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    27 Aralık 2004
  • Parça Coldplay - Scientist (the)

    sonunda coldplay in bu şarkısının videosunu indirebildim ama klip çok harıka gelıyo bana tersten filan zaten bu klıp çıktıktan sonra bu videonun taklıtleri çıktı ama hiçbiri bu video kadar keyıflı olamaz bu klıpte chris te çok tatlı olmuş başarılı şarkı da yani
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    27 Aralık 2004
  • Parça Ace Of Base - All That She Wants

    ya gercekten bu şarkı berbat yaaaaaa çalınca sinirim bozuluyo resmenmahalesef ablam sayesinde hergün dinlemek zorunda kalıyorum gına geldi artık
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    27 Aralık 2004
  • Parça VASAT - Kederlerim

    yaaa böyle sarkılar yazıyolarda neden devamı yok bu sarkının!!???
    giriş güzel
    amaaaa bence gene gereksizz...
    Üye
    _ipEk_
    Tarih
    27 Aralık 2004

Anket

gizzie sorar:
Amy Winehouse'un en iyi şarkısı sizce hangisi ?
  • Stronger Than Me
  • Fuck Me Pumps
  • Rehab
  • You Know I'm No Good
  • Back To Black
  • Love Is A Losing Game
  • Some Unholy War
  • Tears Dry On Their Own
//www.garaj.org