fancy dostum haklısın bunca zamandır bir türk lp grubu lazımdı ama senin yasında kendi tarzlarını yapsınlar yazıyorsun sonrada gelmişsin bende türk linkin park grubu istiyorum diyorsun....
Müzik konusunda sağlam olup olmamasını söylüyorsun.Seni bu konuda kimse eleştiremez o senin hakkıın ama türk lp grubu olsun deyipte ama tarzlarını deiştirsin demen çok çelişkili..
Sözlerine gelecek olursak.
Bana bir rap yapan sanatçı söyleyin ve anlamlı bir şarkısını yazın eğer bundan daha anlamlı olacaksa istediğinizi deyin şarkıya ama şimdiden söyliiyim rap yapıpta bu kadar anlamlı sözleri bir araya getirip müzikle bütünleştirmek bence çok kolay bir iş değil.Bunu rap söyleyenler bile yapamıyor.
Tartışmayın Sadece Dinleyin....................