BEN MANGA VE LİNKİN PARK DELİSİYİM: ama doğruları söylüyorum bunca zaman türkiyede niçin linkin park GİBİ bir gurup yok deyip duran bir sürü kişi vardı şimdi benzetme yapıldığı zaman niçin herkesin zoruna gidioo buNU anlamıyorum!!! ( Cyberbob)
iggy pop ne korkunç adam ya onu istanbul rock n coke ta tanıdım ve bana çok garip geldi kendisi tv eye şarkısını ne zaman duysam gülmekten ölüyorum ama bu passanger şarkısı çok başarılı hakkını yemıyım