Yorumlar

  • Parça Manga - Bir Kadın Çizeceksin

    BEN MANGA VE LİNKİN PARK DELİSİYİM: ama doğruları söylüyorum bunca zaman türkiyede niçin linkin park GİBİ bir gurup yok deyip duran bir sürü kişi vardı şimdi benzetme yapıldığı zaman niçin herkesin zoruna gidioo buNU anlamıyorum!!! ( Cyberbob)
    Üye
    fancy
    Tarih
    26 Aralık 2004
  • Parça Iggy Pop - Passenger (the)

    iggy pop ne korkunç adam ya onu istanbul rock n coke ta tanıdım ve bana çok garip geldi kendisi tv eye şarkısını ne zaman duysam gülmekten ölüyorum ama bu passanger şarkısı çok başarılı hakkını yemıyım
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    26 Aralık 2004
  • Parça Pink Floyd - Hey You

    ya ya ya bu süper bişey ya!!!!!!!!!!!!!!!!!!her kulağa lasım....!!!!!!!!!!!!
    Üye
    yaşam
    Tarih
    26 Aralık 2004
  • Parça Mor ve Ötesi - Cambaz

    gecenlerde izmıtte konserıne de gittim. parca guzel de canlı dınlemek baska..
    Üye
    gok-ch-e
    Tarih
    26 Aralık 2004
  • Parça Mustafa Sandal - İsyankar

    buna sarkı dıyenın...
    Üye
    gok-ch-e
    Tarih
    26 Aralık 2004
  • Parça Manga - Bir Kadın Çizeceksin

    sözler ing.den cevrilmiş gibi.hayirli olsun
    Üye
    levent10
    Tarih
    26 Aralık 2004

Anket

linde_ sorar:
Hangi Marty Friedman albümü ?
  • Dragon's Kiss
  • Scenes
  • Introduction
  • True Obsessions
  • Music For Speeding
  • Loudspeaker
  • Future Addict
  • Tanımıyorum
//www.garaj.org