Yorumlar
Parça
Rasmus (the) - One & Only
Valla geçenlerde MTV'de izledim Gampel Open Air festivalini verdiler ama DVD'denmiş olsun The Rasmus değilmi? Bu da en sevdiklerimden.Çok hoşş
Üye
shadowgirl
Tarih
26 Aralık 2004
Parça
Rasmus (the) - Funeral Song (Türkçe Çeviri)
Yaa deli oluyorum bu şarkıya...Klibide hoş...yaa gözlerim doluyo ağlayacamm
Üye
shadowgirl
Tarih
26 Aralık 2004
Parça
Demir Demirkan - Senden Sonra
Ulan gitar çalıyon diye geçiniyorsunuz Sıkıyosa bunun akorlarını çıkarında görelim ....
Üye
ethenar
Tarih
26 Aralık 2004
«
1
..
16312
16313
16314
16315
16316
16317
16318
16319
16320
16321
16322
16323
16324
..
17032
»
Anket
Smtcn
sorar:
Yolda giderken ilk terciğiniz hangisi olur?
Guns N\' Roses - Welcome To The Jungle
AC/DC - Back In Black
Kansas - Carry On Wayward Son
Aerosmith - Walk This Way
Black Sabbath - Iron Man
Kiss - Heaven\'s On Fire
Scorpions - Rock You Like A Hurricane
Iron Maiden - Hallowed Be Thy Name
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket