Yorumlar

  • Parça Düş Sokağı Sakinleri - Gayret Et Güzelim 1

    mükemmel!!!!!!!!!!!!! söz bulamıyorum valla.farklı bi dünya desemmmmmmmmmmmmmmmmmm...
    Üye
    lolateeen
    Tarih
    26 Aralık 2004
  • Parça Düş Sokağı Sakinleri - Sevdan Bir Ateş

    ya warya yüzyılın en iyi şarkısı ve beni tek ağlatabilen doğaüstü warlık... en güsel bişi,,, buarada murat yılmazyıldım ve murat çelik'e bi teşekkür borçluyuz sanırım:))
    Üye
    lolateeen
    Tarih
    26 Aralık 2004
  • Parça Ogün Sanlısoy - Pencere

    akorlar yanlış gibi geldi bana???????? dogru olduguna emin misiniz? bencede super şarkı tabii de yani...? bilmiyorum dogru mu? akustikte pek de gusel gemiyo kulağa?
    Üye
    cheater_boss
    Tarih
    26 Aralık 2004
  • Parça Haluk Levent - Gelmedin

    şokkkk güsel bi şarkı ama yalan kadar değillllll :))
    Üye
    lolateeen
    Tarih
    26 Aralık 2004
  • Parça Limp Bizkit - Behind Blue Eyes

    iğrenç ötesi bir şey! Limp Bizkit gün geçtikçe sapıtıyor! Wes Borland olsa bunlar olmazdı!
    Üye
    X-LoMBaRDo
    Tarih
    26 Aralık 2004
  • Parça Manga - Bir Kadın Çizeceksin

    Abi felsefeyi nerde aradın da buldun..! Hiç birinize katılmıyorum! Herifler söze bakıldığında rapcore tarzı bir şey çıkıyor ama müziğe gelince gitarlar çok geri plânda kalmış gibi,gereksiz bir dj,müziğe göre iyi bir davulcu. Grup hakkında genel olarak bence Türkiye'de büyük işler yapabilirler ki bence yapacaklar!
    Üye
    X-LoMBaRDo
    Tarih
    26 Aralık 2004
  • Üye
    darkcry
    Tarih
    26 Aralık 2004
  • Parça Grizu - Bira Ve Kahve 2

    gerçekten harika bi grup yaa destek olun şunların albumü çıkarsa arkadaşlar yeniden toparlansınlar bea
    Üye
    darkcry
    Tarih
    26 Aralık 2004

Anket

ozzyfest sorar:
Hangi Reverb Pedalı ?
  • Boss RV-5 Digital Reverb
  • Boss FDR-1 Fender '65 Deluxe Reverb-Amp
  • electro-harmonix Holy Grail
  • DigiTech XDV DigiVerb
//www.garaj.org