harika bi şarkı. opeth'in en iyi şarkılarından biri bence. özellikle orta bölümdeki solo kısmı çok hoş bi irlanda melodisi. ve şarkıyada çok iyi uydurmuşlar.
belki yaşım grunge dönemini en ateşli yıllarını takip etmeye yetmedi. bunun için biraz küçüğüm ama grunge asla ölmüş olamaz. bu kadar çok insanı etkisi altına almış ve peşinden koşturmuş bi yaşam tarzını bu kadar başarılı grubu; birkaçının solisti ölmüş diye ödürmezsiniz çünkü müzik ölmez ardında kaset,cd,konser kayıtları bırakır ve sonsuza kadar devam eder. hele bu grunge gibi sadece bi müzik tarzı olamaktan öte bi yaşam tarzı olmuşsa asla...ki benim gibi kurt cobain öldüğünda daha 6 yaşında olan bi insan nirvana şarkılaırnı ezbere biliyosa bu grungeın ölmediğinin ve ölmeyeceğinin en büyük kanıtıdır.