Yorumlar

  • Parça Red Hot Chili Peppers - Californication

    kim yazdiysa ( yabanci olandan soz ediyorum ) dötünden sallamanın en güzel örneklerinden birini sergilemis, tebrik ediyoruz kendisini

    yayinlayanda bi bakip da yayinlasaymis, bu kadar mi alakasiz olur, direk root tan gitmis adam..
    Üye
    NoChristRequir
    Tarih
    25 Aralık 2004
  • Parça Opeth - Black Rose Immortal

    harika bi şarkı. opeth'in en iyi şarkılarından biri bence. özellikle orta bölümdeki solo kısmı çok hoş bi irlanda melodisi. ve şarkıyada çok iyi uydurmuşlar.
    Üye
    fizban
    Tarih
    25 Aralık 2004
  • Parça Mor ve Ötesi - Balıklar

    özel ve buragın sesinin mükemmeliyetini anladıgım sarkı
    Üye
    skarlet
    Tarih
    25 Aralık 2004
  • Parça Mor ve Ötesi - 23

    bu parcayı her dinlediğimde farklı duygular olusur cok saf ve temiz
    Üye
    skarlet
    Tarih
    25 Aralık 2004
  • Makale Ogün Sanlısoy

    ya aynı şeyleri gündeme getirip ortamı germe be kardeşim ya
    ya git evine tv izle gitarını çal

    bring me to lıfe
    Üye
    --x_X_x--
    Tarih
    25 Aralık 2004
  • Makale Alice in Chains ve Layne Staley Hadisesi

    belki yaşım grunge dönemini en ateşli yıllarını takip etmeye yetmedi. bunun için biraz küçüğüm ama grunge asla ölmüş olamaz. bu kadar çok insanı etkisi altına almış ve peşinden koşturmuş bi yaşam tarzını bu kadar başarılı grubu; birkaçının solisti ölmüş diye ödürmezsiniz çünkü müzik ölmez ardında kaset,cd,konser kayıtları bırakır ve sonsuza kadar devam eder. hele bu grunge gibi sadece bi müzik tarzı olamaktan öte bi yaşam tarzı olmuşsa asla...ki benim gibi kurt cobain öldüğünda daha 6 yaşında olan bi insan nirvana şarkılaırnı ezbere biliyosa bu grungeın ölmediğinin ve ölmeyeceğinin en büyük kanıtıdır.
    Üye
    leonor
    Tarih
    25 Aralık 2004
  • Parça Şebnem Ferah - Gel Ey Seher

    ne denebilirki harika hissettiriyor insanı
    Üye
    flomak
    Tarih
    25 Aralık 2004
  • Parça Manga - Bir Kadın Çizeceksin

    sys ile tanıdım belki hatrlayan vardır solist şapka takardı we mikrofon tutuşuna hasta olmuştum :p
    Üye
    rainbow
    Tarih
    25 Aralık 2004

Anket

System666 sorar:
Hayko Cepkin'in Son Albümünü Nasıl Buldunuz?
  • Mükemmel;günlerdir dinliyorum
  • Klasik bir Hayko Cepkin Ton'u farklılık göremedim.
  • Hayko klavye çalsın;şarkı söylemesin.
  • Beğenmedim.
  • Dinlemedim.
//www.garaj.org