harbici harbici süper parça ama akorları yanlış... bi kerem şarkı bm den ayrıca transpozisyonu da yanlış. söz kısmı Bm E diye gidiyo sonunda G A ekleniyo. Nakarat da E F# G Bm A E.
sözler gayet güzel bence felsefik anlam taşıyan hoş sözler.. sahiden sürekli bozmaktan zevk alıyor bizim insanlarımız nedense? Tabii ağzı olan konuşuyor edebiyattan felsefeden ne anlar ki bunlar!!
tabi ki budur yani bu kadar süper bi şarkı bence diğer placebo şarkıları vebide pure morning'De brian'ın pure diişi yokmu orda olay biter....bi zirve hakketen