Yorumlar

  • Parça Şebnem Ferah - Ay Işığında Saklıdır

    bu sarkiyi bana yollamayin kardesim istemiyorum a-aa :)
    Üye
    DaRkRoCkEr
    Tarih
    24 Aralık 2004
  • Parça Manga - Bir Kadın Çizeceksin

    sarabandeye bütün içtenliimle katiliyorum.bi grubun veya sanatçinin kalici olabilmesi için illa orjinal olmasi gerekmez yillardir "neden ülkemizde linkin park gibi saglam bi grup yok" diyenler simdi kalkmislar "özenti olmus linkin parki taklit ediyorlar örnek aliyorlar" diyolar.sasilacak bi durum dogrusu.adamlar sing your song gibi türkiyeden onlarca grubun dereceye girmek için kiçlarindan ter akittii bi yarismada(bence haksiz bi sekilde)2. oldular hem de bileklerinin hakkiyla.o yarismada 1. olan 6. caddenin adi manga kadar duyuldu mu?hayir.bi sarkiyi,sarkiciyi sevmeyebilirsin beenmeyebilirsin ama kalkip da linkin park özentisi olmus onlari örnek aliyolar diyemezsin.BI DE LINKIN PARK DINLEDIGIN HALDE!!!
    Üye
    DaRkRoCkEr
    Tarih
    24 Aralık 2004
  • Parça Korn - Blind

    X-LoMBaRDo ya katiliyorum ve ekliyorum.. biz paso stüdyoda bunu calmaktan biktik be kardesim gaz gaz gaz.. :))
    Üye
    SilpKnoT_noise
    Tarih
    24 Aralık 2004
  • Parça Styx - Boat On The River

    ölüyorum bu parçaya yıllardır
    Üye
    aycha
    Tarih
    24 Aralık 2004
  • Parça Limp Bizkit - Behind Blue Eyes

    hmm limpbizkitin iyi bi sarkisi.. fakat gerek yoktu yenilemene bence..
    Üye
    SilpKnoT_noise
    Tarih
    24 Aralık 2004

Anket

marieroget sorar:
hangisi gelsin seneye?
  • airbourne
  • wolfmother
//www.garaj.org