Yorumlar

  • Parça Manga - Bir Kadın Çizeceksin

    klip tam anlamıyla berbAT bi kere ilk kliplerinde çizgi film formatının olması çok büyük bir hata....
    daha güzel bir klip yapabilirlerdi...belki de maddi nedenlerden dolayıdır kim bilir?

    ama şarkı çok değişik hoşuma gitti....

    türkiyede farklı tarzlarda müzik yapılmalı
    sadece arabesk,pop,fantezi....vs..olmamalı
    Üye
    altearate
    Tarih
    24 Aralık 2004
  • Parça Anathema - Deep

    ne hafifi şarkıların en damarı en yücesi
    i feel my heart burning......
    Üye
    altearate
    Tarih
    24 Aralık 2004
  • Parça Deep Purple - Soldier OfFortune

    bu şarkıyı yazın gece olunca açık havada bira içerken dinleyın manyak gıdıyo
    Üye
    beatlemania_c
    Tarih
    24 Aralık 2004
  • Parça Manga - Bir Kadın Çizeceksin

    abi grup süper şarkı süper ama klip berbat albumude beklediğim kadar i değil ama herşeye rağmen manga iydir
    Üye
    duroock
    Tarih
    24 Aralık 2004
  • Makale Hotel California

    ben aslında sözlere önem vermem müziktir benim için önemli olan ama çok sevdiim bu parçanın çevirisini okuduumda göz yaşlarım sel oldu (vallaa) aktı. bu ne harıka bı parcadır dostlarr.
    Üye
    beatlemania_c
    Tarih
    24 Aralık 2004
  • Edevat Fender - Stratocaster American Series HH

    huuu stratocaster in ne oldugunu bilmiyorsunuz galiba
    o bir efsane en iyiside 1962 63 model olanlaridirki ustalar o modelelri calar stieve ray vaughan ve kenny wayne shpeherd gibi eger saglam bir strat bulursaniz 1000 dolarin altina ziplayin eger 10,000 dolarin aldina 70 ve asagi modelini bulursan yine zipla
    Üye
    Gooey
    Tarih
    24 Aralık 2004
  • Edevat Washburn - Nuno Bettencourt Model N2

    bende de bir washburn rocker serisi wr120 var abd den almistim ama amerikanmi acaba !
    Üye
    Gooey
    Tarih
    24 Aralık 2004
  • Parça Alien Ant Farm - Smooth Criminal

    bu parçaya bayılıyorum hele bi de bateri atakları kopartıyo
    Üye
    the_rebel
    Tarih
    24 Aralık 2004

Anket

Tom Araya sorar:
Stone Sour'un, Come What (ever) May albümü hakkında
  • Mükemmel
  • İyi
  • Kötü
  • Berbat
  • Grubu tanımıyorum
//www.garaj.org