klip tam anlamıyla berbAT bi kere ilk kliplerinde çizgi film formatının olması çok büyük bir hata....
daha güzel bir klip yapabilirlerdi...belki de maddi nedenlerden dolayıdır kim bilir?
ama şarkı çok değişik hoşuma gitti....
türkiyede farklı tarzlarda müzik yapılmalı
sadece arabesk,pop,fantezi....vs..olmamalı