Yorumlar

  • Parça Antisilence - Kesme Sesini

    Abi bu herifler gerçekten iyi..! Bu şarkı bir marş gibi! Neden dağıldılar sanki?
    Üye
    X-LoMBaRDo
    Tarih
    24 Aralık 2004
  • Parça Korn - Blind

    Korn'u pek sevmem ama bu şarkı gerçekten iyi! Adaların müziğinden öte şarkı sözleri gerçekten işe yarar!Follow The Leader albümündeki(rap şarkılar hariç!) bütün parçalar iyi! Blind'ın Bulunduğu Korn albümünde 3-4 şarkı dışında elde tutulur pek bir şey yok!
    Üye
    X-LoMBaRDo
    Tarih
    24 Aralık 2004
  • Parça Manga - Bir Kadın Çizeceksin

    Sözler,müzik herşeyiyle çok güzel, enerjik, motive edici, bayildim.Linkin Park'a benzerse benzesin ne farkeder.Onu seviyorsan bunu da seversin.Anlamiyorum neden bu illa da orjinal olmali,farkli olmali takintisi.Sarkiyi dinlediginde seni etkiliyor mu,hosuna gidiyor mu bu kadar, birak muzige kendini aynen bu sarkida bana oldugu gibi.
    Üye
    sarabande
    Tarih
    24 Aralık 2004
  • Parça Gripin - Boşver

    Gerçekten helâl olsun... Çok güzel olmuş... Bravo :)
    Üye
    Anodyne
    Tarih
    24 Aralık 2004
  • Parça Abidin - Boşuna

    boşuna bi şarkı işte
    Üye
    bazen
    Tarih
    24 Aralık 2004

Anket

somalililili sorar:
Dimmu Borgir mı? Cradle of Filth mi?
  • Dimmu Borgir
  • Cradle of Filth
//www.garaj.org