Yorumlar
Parça
Anathema - Deep
süper belki hafif kalır ama iste harıka bır parca
Üye
urn
Tarih
24 Aralık 2004
Parça
Manga - Bir Kadın Çizeceksin
şarkı çok kötü.... klip fena değil..
Üye
isa_bet
Tarih
23 Aralık 2004
Parça
Zardanadam - Sarışınlar Boktur
bencede züper abi ya.... sarışınlar gerçekten b*ktur:)
Üye
endless_dark
Tarih
23 Aralık 2004
Parça
HIM - Join Me (In Death)
hiç bitmesinnn..........
Üye
endless_dark
Tarih
23 Aralık 2004
Parça
HIM - Funeral Of Hearts
4 saat boyunca hiç bıkmadan dinlediğim parça.... ölürüm ben ya..kendimden geçerim...
Üye
endless_dark
Tarih
23 Aralık 2004
Parça
HIM - For You
bence süper bi parça... en sewdiğim him parçaları arasında!!! ölüyorum ben yaa!!!!
Üye
endless_dark
Tarih
23 Aralık 2004
Parça
Queen - I Want It All
Helal olsun...
Üye
heartwork
Tarih
23 Aralık 2004
«
1
..
16326
16327
16328
16329
16330
16331
16332
16333
16334
16335
16336
16337
16338
..
17032
»
Anket
nirvana
sorar:
en iyi the jam şarkısı
Burning Sky
The Modern World
Going Underground
Butterfly Collector
In the City
Eaton Rifles
Town Called Malice
Art School
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket