her zamanki gibi pentagram...budur yani daha fazla ne söyleyebilirimki o davul,o gitarlar ve tabi sözler süper bence türk tarihinin gelmiş geçmiş en iyi grubu bence tarihte okutulsun...sırf abartmak için abarttım:))uysun diye!
Bir grup Orjinal olmalı bence böyle Linkin Park özentiliği ile bi yerlere gelemez kimse..... Klipte dahil bütün yaptıkları işlerde çok bariz bi Linkin Park özentiliği var... Örnek alıcak başka grup bulamadınızmı be bilader yaa....