Yorumlar

  • Parça Korn - Thoughtless

    bu klibi geçen gün televizyonda izledim fakat çok vahşice bir şarkı ve klip
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    23 Aralık 2004
  • Parça Evanescense - Bring Me To Life

    Aga cok daha kolayı var hemde orjin bu cok sade
    Üye
    Ibanez_59
    Tarih
    23 Aralık 2004
  • Parça Pentagram - Ölümlü

    her zamanki gibi pentagram...budur yani daha fazla ne söyleyebilirimki o davul,o gitarlar ve tabi sözler süper bence türk tarihinin gelmiş geçmiş en iyi grubu bence tarihte okutulsun...sırf abartmak için abarttım:))uysun diye!
    Üye
    shimarick01
    Tarih
    23 Aralık 2004
  • Parça Avril Lavigne - Slipped Away

    Avril'İn hiç bir sarkısına kötü diyemum ve buda çok güzel.Bence Avril'in under my skin kasetini dinleyin(rock severlere tavsiyem)
    Üye
    nthl_05
    Tarih
    23 Aralık 2004
  • Parça Manga - Bir Kadın Çizeceksin

    Bir grup Orjinal olmalı bence böyle Linkin Park özentiliği ile bi yerlere gelemez kimse..... Klipte dahil bütün yaptıkları işlerde çok bariz bi Linkin Park özentiliği var... Örnek alıcak başka grup bulamadınızmı be bilader yaa....
    Üye
    JackSparrow
    Tarih
    23 Aralık 2004
  • Parça Korn - Thoughtless

    sarkı guzel!!evanescence de cover yapmış...tadından yenmiooooo!!!!!!!!!
    Üye
    kurdanali
    Tarih
    23 Aralık 2004
  • Parça Evanescense - Taking Over Me

    amy lee'ye hastayım ve bu sarkı en guzel sarkısı
    Üye
    kurdanali
    Tarih
    23 Aralık 2004
  • Parça Karakedi - Yamuk Prenses Ve Kedi Cüceler

    yuh be kardeşim sözlere bak
    Üye
    RocKeR_man
    Tarih
    23 Aralık 2004

Anket

Aberfa sorar:
nightwish\'in en sevdiğiniz parçası hangisi?
  • tutankhamen
  • endless forms most beautiful
  • ever dream
  • planet hell
  • elan
  • while your lips are still red
  • storytime
  • amaranth
//www.garaj.org