Yorumlar

  • Parça Jamiroquai - You give me something

    şu an dinlediğim için yorum yapıyım dedim bence bu aşrkı jamiroquai nin en kötü şarkılarından (aslında en kötüsü de çok güzel bu grubun) ya son kasetlerinde şarkılarını çok kötü diğer kasetlerine göre OLEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY MART 2005 TE JAMİROQUAİ NİN YENİ KASETİ ÇIKACAK YA SEVİNÇTEN AĞLICAM 2 YILDAN BERİ BEKLİYORUM ONLARI 100 KERE DAHA GELSELER İSTANBUL A YİNE YİNE GİRİM KONSERLERİNE
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    23 Aralık 2004
  • Edevat Line6 - Pod XT

    Aşmış bi alet ;) Tam bir profesyonel işi . İdeal
    Üye
    Wormius
    Tarih
    23 Aralık 2004
  • Parça Paco De Lucia - Rio Ancho

    abi sen bunu calıyormusun sıdmı bence calmıyorsun eger bunu calıyor olsaydın taba dokmezdın bu tur flamenco sarkılar nota ile çalınır bilgin olsun
    Üye
    jamiroquai
    Tarih
    23 Aralık 2004
  • Makale Ogün Sanlısoy

    daha önce de dediğim gibi klip çok monoton...
    hem izlemekten hem dinlemekten sıkılıyorum...
    Üye
    out of order
    Tarih
    23 Aralık 2004
  • Üye
    free_pena
    Tarih
    23 Aralık 2004
  • Parça VASAT - 100$

    şansa bak huehuheue
    Üye
    flomak
    Tarih
    23 Aralık 2004
  • Parça VASAT - N'apiyim?

    vala bunu yazan kısyle aynı durumdayız.
    benım dusuncelrımın aynısı

    ben bır cevap bulmadım.sence napalım
    Üye
    flomak
    Tarih
    23 Aralık 2004
  • Parça VASAT - Benim Kanım

    hamilemiymiş sevgılısı
    Üye
    flomak
    Tarih
    23 Aralık 2004
  • Parça VASAT - S.ktir Git Sevgilim

    ne lam bu böyle huhuehuheuheuheuh müziğini merak ettim nasıl acaba
    Üye
    flomak
    Tarih
    23 Aralık 2004

Anket

dark_ambient sorar:
Death Metalin en iyi davulcusu sizce kim ?
  • Tony Laureano
  • Pete Sendoval
  • Daray ( Darek Brzozowski )
  • Gene Hoglan
  • Steve Asheim
  • Mike Smith
  • Lee Harrison
  • Dave Haley
//www.garaj.org