şu an dinlediğim için yorum yapıyım dedim bence bu aşrkı jamiroquai nin en kötü şarkılarından (aslında en kötüsü de çok güzel bu grubun) ya son kasetlerinde şarkılarını çok kötü diğer kasetlerine göre OLEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY MART 2005 TE JAMİROQUAİ NİN YENİ KASETİ ÇIKACAK YA SEVİNÇTEN AĞLICAM 2 YILDAN BERİ BEKLİYORUM ONLARI 100 KERE DAHA GELSELER İSTANBUL A YİNE YİNE GİRİM KONSERLERİNE