Yorumlar

  • Parça Linkin Park - Pushing Me Away

    ya linkin parkin iyi bi sarkisi aslinda.. numb la es deger diyebiliris. iyi bi gas sarki olabilir.. tablar idare eder..
    Üye
    SilpKnoT_noise
    Tarih
    23 Aralık 2004
  • Parça Kargo - Tüm Benliğim

    ..........Senin düşlerinden geçtiğim anda.........
    Üye
    CideSphere
    Tarih
    23 Aralık 2004
  • Parça System Of A Down - Chop Suey

    Arkadaşlar "Chop Suey"parçasını avril'ın ağzından dinlediniz mi?Ben dün akşam öyle bi gaflette bulundum.ben System of a Down ın çok iyi bi grup olduğunu düşünüyodum artık mükemel olduğunu düşünüyorum avril la kıyaslamam bile hataydı ama grubun kendi arasındaki uyumu süper..yakalamak çok zor inanın!!
    Üye
    AYŞA
    Tarih
    23 Aralık 2004
  • Parça Manga - Bir Kadın Çizeceksin

    bir yıl önce konserlerine gitmiştim performansları süperdi cartelden bi şarkıyı cover yapmışlardı o zaman anladım dedim bu grupda iş var
    şarkıyı beğendim ama biraz limking park ezgileri görülüyo yani biraz özenti gibi geldi
    neyse tebrikler manga devamını bekliyoruz
    Üye
    belwe
    Tarih
    22 Aralık 2004

Anket

nirvana sorar:
en iyi the clash şarkısı
  • London Calling
  • The Guns of Brixton
  • Death or Glory
  • Should I Stay or Should I Go
  • Rock the Casbah
  • White Riot
  • Complete Control
  • Hitsville U.K.
//www.garaj.org