Yorumlar
Parça
VASAT - S.ktir Git Sevgilim
gerçektende vasat yani.. ne bu böyle?
Üye
_ipEk_
Tarih
22 Aralık 2004
Parça
Manga - Bir Kadın Çizeceksin
]sözler idare eder amaaa gereksiz bi şarkı...
Üye
_ipEk_
Tarih
22 Aralık 2004
Parça
Epica - Cry For The Moon
asmıs parca...
Üye
spLash
Tarih
22 Aralık 2004
Parça
Evanescense - My Immortal (acoustic) (guitar version)
iyi bir sarki yani mukemel olmus tebrikler:)
Üye
handrix
Tarih
22 Aralık 2004
Parça
Manga - Bir Kadın Çizeceksin
Evet güzel parça ama ben fazla dinleyemediğim için sadece ana ezgiyi çıkarttım. Umarım işinize yarar.
Üye
PACO_De_LUCIA
Tarih
22 Aralık 2004
Parça
Kargo - Seni Seviyorum
bende seni seviyorum :)))))))) ben kolejden korhan
Üye
pachoz
Tarih
22 Aralık 2004
Parça
Manga - Bir Kadın Çizeceksin
her ne kadar bu alemde yeni olsalarda hakkını vermişler fakat daha sert olabilirlerdi.
ama tabıkı kendı tarzlarının dısına ckmamaları gerektigini düşünüyorum
Üye
pachoz
Tarih
22 Aralık 2004
Parça
Manga - Bir Kadın Çizeceksin
harika bir şarkı ve bi okadarda harika bir klip bilmem izledinizmi ama ben hergün izlemek için kanal kanal geziyorum mutlaka dinleyin
Üye
neco017
Tarih
22 Aralık 2004
«
1
..
16330
16331
16332
16333
16334
16335
16336
16337
16338
16339
16340
16341
16342
..
17032
»
Anket
Beatallica
sorar:
En iyi ara solo sizce hangisi?
Master Of Puppets
Sweet Child O'Mine
Comfortably Numb
Suicide And Redemption
As I Am
November Rain
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket