hey --x_X_x-- :) ne yaptm ben yaf:)ne demek şimdi bu..
Arkadaşlar buarada Ogün SANLISOY'UN klibini izledim..dream tv de sık sık dönüyor..ekranın kalitesine bakınca bi an GRİPİN falan izliyorum sandım.derken ogüncüğüm çıktı ortaya ve ben dumur oldum..Açıkcası klip biraz ucuza mal olmuş ve sanki biraz ...
neyse:::: valla bana verselerdi kamerayı
daha iyi bi iş çıkardı heralde:)ama olsun yine de ogün'ün içinde bulunduğu herşey güzel:))