Yorumlar

  • Parça Manga - Bir Kadın Çizeceksin

    eee 'manga'..başka söze gerek varmı?... :)
    Üye
    shann
    Tarih
    21 Aralık 2004
  • Parça Metallica - Unnamed Feeling (the)

    adam kendini kaptırıyor dinlerken ne diyelim adamlar yapmislar
    Üye
    kurdanali
    Tarih
    20 Aralık 2004
  • Parça Black - Everything Is Coming Up Roses

    sanırım hiçbir şarkı beni bu kadar yaralamıycak.O'nun da dediği gibi 'yaralarsın ama yaralarımı da sararsın,hem öldürürsün hem hayata bağlarsın'...
    Üye
    voodoo_requiem
    Tarih
    20 Aralık 2004
  • Parça Rasmus (the) - In The Shadows

    bu parçayı dinlerken yerimde duramıyorum.

    ayağa kalkıp zıplamak istiyorum.

    yani iki elim kanda manda dahi olsa

    bu parça için

    sırf bu parça için ayağa kalkar zıplarım.

    hatta tuvalette

    poğ poğ poğ poğ poooooooooooooooooooğ

    üzerinde olsam bile bu parça için kalkar zıplarım.

    bizde böyle...
    Üye
    sazbendoo
    Tarih
    20 Aralık 2004

Anket

MalekithLoren sorar:
sizce en iyi black metal grubu ?
  • Mayhem
  • Gorgoroth
  • 1349
  • Dimmu Borgir
  • Ov Hell
  • Satyricon
  • Marduk
  • Ben bilmem
//www.garaj.org