Yorumlar

  • Edevat Samson - Zoom - 707II

    çok güzel bir alet bence ibanez gitarla kullanın daha çok verim alırsınız. mekina çak detaylı kullandıkça profesyönel tonlar yakalayabilirsiniz. ama kayıt yapacaksanız analog aletler kullanın onların tonları çok güzel. bu alet taşıma kolaylığı ve konserlerde kullanmak için çok cazip. her şeye ramen mükemmel diyebilirim. sataın alacaksanız fiyatını pek önemsemeyip çok düşünmeden hemen alın. pişman olmayacaksınız.
    Üye
    erdinç
    Tarih
    20 Aralık 2004
  • Parça Mor ve Ötesi - Bir Derdim Var

    Waybe gitarr çalmayı bilmeyenler konuşuyor işte bunun kadar kolay bi
    şarkıyı çalamayan varsa ki var bence gitar çalmaktan vaz geçsin
    ne diyeyim ki daha
    Resmen oooohhhaaaaa yani yyyyuuuuyyuuuhh
    Üye
    RiTmGuİtAr
    Tarih
    20 Aralık 2004
  • Parça Manga - Bir Kadın Çizeceksin

    DİKKAT!!!!!
    KORSANA HAYIR!!!!!!!!!!
    Üye
    batuschh
    Tarih
    20 Aralık 2004
  • Makale Ogün Sanlısoy

    Geç bunlari, konumuza dÖnelim yani OGUN SANLISOY 'ya. 23 aralik - 2 ocak arasi konseri veya programi var? aranizda ilgilenen, bilen varsa lÜtfen beni haberdar etsin. Tesekürler. WWW.ogunsanlisoy.com sitesi bence çok yetersiz ve zayif. yenilige ve degisikilige acil ihtiyaci var.
    Üye
    katsumoto
    Tarih
    20 Aralık 2004
  • Üye
    SONofJACKASS
    Tarih
    20 Aralık 2004
  • Parça Duman - Herşeyi Yak

    kardesim b u ne????
    bize hoca böyle öğretmedi ????
    Üye
    ametcan_5
    Tarih
    20 Aralık 2004
  • Parça Manga - Bir Kadın Çizeceksin

    abi kısaca süpersiniz
    Üye
    JM_T
    Tarih
    20 Aralık 2004

Anket

metal_noir sorar:
en iyi bas manyetiği sert tonlar için
  • tavsiyeniz
  • diğer
//www.garaj.org