Valla biz kullanıyoruz diye söylemiyorum ama re-amping denen bir özelliği var ki dijital kayıtta son noktadır diyorum.
Bu tarz aletlerde şöyle bir yanlış anlama oluyor:
Gitaristler sesi doğrudan ampliden duymaya alışıklar. Bu ses tabi ki çok daha sıcak geliyor kulağa. Ama o sesi kayıtta veya amplinin tek başına yetmeyeceği bir konserde yakalayıp mixere vermek çok zor bir iş. Mikrofondan geçtikten sonra o da bir hayli zayıflıyor yani. Bu tür aletler o işi kendisi yaptığı için duyulan ses kulağa biraz yabancı geliyor ilk başta ama konserde kolonlardan ya da kayıtta duyulan seslerle kıyaslanırsa bence ampliden aşağı kalır yanı yok.