Yorumlar

  • Parça Mavi Sakal - İki Yol 1

    Gözyaşları bebeğim
    Hepsinin sonu aynı
    Birinin eksiği,birinin fazlası
    Birdenbire boşalan yolların ortasındayım...

    hepsinin sonu aynı....

    yolun başlangıcından bile bihaberken ben
    iki yol...!
    Üye
    nesya83
    Tarih
    18 Aralık 2004
  • Parça Mavi Sakal - İki Yol 1

    bu hayatın ne kadar zıçkın oldunu çok iyi suratıma vurdu mavi sakal bu şarkıyla
    Üye
    darkcry
    Tarih
    18 Aralık 2004

Anket

SHARKUS sorar:
Garaj Olmasaydı Ben
  • Evimin Garajında Otururdum
  • Galipdede Caddesine Çadır Kurardım
  • Yana Yana Müzisyen Arardım
  • Babamdan Para Alır Müzik Mağazası Açardım
  • A Sosyal Bir Adam Olurdum
  • Nasıl Hava Basardım
  • Beyoglunda Volta Atardım
  • İyiki Garaj Var
//www.garaj.org