Yorumlar
Parça
Mavi Sakal - İki Yol 1
Gözyaşları bebeğim
Hepsinin sonu aynı
Birinin eksiği,birinin fazlası
Birdenbire boşalan yolların ortasındayım...
hepsinin sonu aynı....
yolun başlangıcından bile bihaberken ben
iki yol...!
Üye
nesya83
Tarih
18 Aralık 2004
Parça
Mavi Sakal - İki Yol 1
bu hayatın ne kadar zıçkın oldunu çok iyi suratıma vurdu mavi sakal bu şarkıyla
Üye
darkcry
Tarih
18 Aralık 2004
«
1
..
16347
16348
16349
16350
16351
16352
16353
16354
16355
16356
16357
16358
16359
..
17032
»
Anket
SHARKUS
sorar:
Garaj Olmasaydı Ben
Evimin Garajında Otururdum
Galipdede Caddesine Çadır Kurardım
Yana Yana Müzisyen Arardım
Babamdan Para Alır Müzik Mağazası Açardım
A Sosyal Bir Adam Olurdum
Nasıl Hava Basardım
Beyoglunda Volta Atardım
İyiki Garaj Var
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket