Yorumlar

  • Parça Grizu - Bira ve Kahve 1

    bu terlik tam benlik:)
    Üye
    darkcry
    Tarih
    18 Aralık 2004
  • Parça Mor ve Ötesi - Bir Derdim Var

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------
    ---------------------------------------------------------------------9-10-9-10-9----------------------
    ---------------------------------------------------------------11-----------------11-9---------------
    ---------------------------------------------------------------11---------------------------------------
    -----------------------------------------------------------9-------------------------------------------
    E----------------------------------------------------------------------------------------------------
    Muhtemelen böyle...(bir alt tondan uyumlu notaları da deneyin)
    Üye
    ifrit_13curses
    Tarih
    18 Aralık 2004
  • Parça Jamelia - Superstar

    çok kötü ya hiç tarzım degıl açıkçası
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    18 Aralık 2004
  • Parça Yalın - Zalim

    eline gitar alan şarkıcı olmasın kardesim sarkı kötü birkere alemin kralı DÜŞ SOKAGI SAKİNLERİ oda dağıldı gerisi YALIN :))))))))(yalan yani)
    Üye
    Blues-rocker20
    Tarih
    18 Aralık 2004
  • Parça Reflex - Sen Hep Benimsin 1

    akorlar olmamış ama neyse şarkı güzel be abiiiiiiii!!!!!!
    Üye
    Blues-rocker20
    Tarih
    18 Aralık 2004
  • Parça Bülent Ortaçgil - Sensiz Olmaz 2

    abi birde ara soloları yazın allah rızası için
    Üye
    Blues-rocker20
    Tarih
    18 Aralık 2004
  • Parça Pet Shop Boys - Domino Dancing

    aslında bu grubun newyork diye bır şarkısı var o şarkıya bayılıyorum baya güzel bişey ayrıca london şarkıları da var o da baya güzel yani fena grup degil
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    18 Aralık 2004
  • Parça Phoenix - Everything Is Everything

    yeni mi çıktılar bilmiyorum ama gercektede eger yeni çıkmışlarsa çok iyi bir çıkış yapmışlar tarzlarına bayıldım çok başarılılar benım için aslında diğer şarkılarını duymadım ama dıger sarkıları da everthing gibi çok güzeldir bence en kısa zamanda alnumlerını almayı düşünüyorum kendılerının ya da indiricem tum sarkılarını gelecekte umarım daha başarılı olurlar
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    18 Aralık 2004
  • Parça Pamela - İstanbul

    gerçekten turkce şarkıları pek sevmesemde bu şarkıya bayıldım pamela guzel soylemıs bu sarkıyı ayrıca o klibindeki yakışıklı bey de pemala nın kardesıymış kardesı de çok çocuk hani
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    18 Aralık 2004

Anket

mutlakgitarist sorar:
Gelmiş geçmiş en iyi gitarist?
  • Jimi Hendrix
  • Eric Clapton
  • Slash
  • B.B. King
  • David Gilmour
  • Carlos Santana
//www.garaj.org