süper bir parça, çok hoş bi melodi ... ama "detination anywhere" albümünde gitarda Dave Stewart var, hatırladığım kadarıyla richie çalmıyo bu albumde. zamanında number 1 tv de günlük kola 5 li listesinde, 1 aydan fazla 1 no. da kaldığını hatırlıyorum.
ben se şarkı do majörden başlayıp mi minör fa majör ve mi minör ile devam etmeli
tabi bu benim naçizhane görüşümdür...
ama la-sol-fa-mi dörtlüsü olduğunu sanmıyorum.......
Babam ALLAH razı alsun da niye aynı şeyi defalarca yazdın? yazıp da yanına x8 falan koyamadın mı?Nerden aldığın önemli bence gtp den aldıysan altına kaynak bildir kendin çıkartmışsan helal olsun