Yorumlar

  • Parça Pixies - Where Is My Mind

    gerçekten mükemmel..
    bunun üstüne bir de placebo'dan dinlemek acayip koyuyor..bu kadar güzeli varken..
    Üye
    dUmAn89
    Tarih
    17 Aralık 2004
  • Parça Travis - Side

    şu anda her zamanki gibi pc nın başına geçmiş travis şarkılarını dinlerken bu şarkıya doğru dürüst bir yorum yapıyım dedim gercektende bu aşrkı travis in daha çok sevilmesinde etkili olan şarkılardan biridir diye düşünüyorum müzigi olaganüstü (tabi ki diger şarkılarında da oldugu gibi)

    BEN BİR KERE DAHA HAYKIRIYORUM LÜTFEN YETKİLİ KİŞİLER TRAVİS İ TURKIYE YE(istanbul benım içi daha iyi olur tabi ki) ÇAGIRSIN
    ARTIK RÜYALARIMDA BİLE GÖRÜYORUM ONLARI HEMDE KONSERLERİNE GİTMİŞ OLARAK

    neyse birileri ben dikkate alsın travis konserini kaç para olursa olsun gidicem
    ya da naıpyım londra ya gittiğim zaman onları görürüm
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    17 Aralık 2004
  • Parça Travis - Peace The Fuck Out

    bu şarkıyı travis the beautiful accupatıon gıbı savaş karşıtı için yazmış ama çok güzel bir şarkı degil ama yıne diyorum ve her zamanda derım yani başarılar ve lutfen birileri onları istanbul a getırsın eger getırmezlerse ben büyügünce gidip onları londra da bulmaK zornda kalıcam ama emınım ki tıpki jamiroquai de oldugu gıbı onları bir gün görücem
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    17 Aralık 2004
  • Parça Mor ve Ötesi - Bir Derdim Var

    Bm
    bir derdim var artık tutamam içimde
    A
    gitsem nereye kadar

    kalsam neye yarar
    Em
    hiç anlatamadım, hiç anlamadılar
    Bm
    herkes neden düşman herkes neden düşman
    A
    unuttuk hepsini, nuhun nefesini
    Em G A
    gelme yanıma sen başkasın ben başka

    Solo Bm G Bm G

    Bm
    bir derdim var artık tutamam içimde
    A
    gitsem nereye kadar

    kalsam neye yarar
    Em
    hiç anlatamadım, hiç anlamadılar

    D F(kare)
    bak bu son perde oyun yok bundan sonra
    Bm G
    ışık yok hiçbir şey yok
    Em G Em G A Bm
    bir derdim var bir derdim var bir derdim var artık tutamam içimde.
    Üye
    ayshegül
    Tarih
    17 Aralık 2004
  • Üye
    uuzyy
    Tarih
    17 Aralık 2004

Anket

G_Base sorar:
Stüdyoda görmek istediğiniz davul markası?
  • Sonor
  • Pearl
  • Yamaha
  • Tama
  • Diğer
//www.garaj.org