Yorumlar

  • Parça Metallica - Battery

    kesinlikle james a katılıyorum yürüyünbe diyecem ama geç kaldım galiba :)
    Üye
    Unforgiven_18
    Tarih
    17 Aralık 2004
  • Parça Gripin - Boşver

    benim ulan benim banane=((
    süper ya bakalım bu akşam bronxa gidicem izlemeye, gripinden önce de manga çıkıyo hatta, aslında manga için gidiyorum ya neyse=))
    Üye
    imsomniac
    Tarih
    17 Aralık 2004
  • Parça Nev - Sen Gibi

    şaka mı bu ya?? Bi de lütfedip bare çalıncak diye eklenmiş.. bunu amuda kalkıpta çalsak kaç yazar.. ilk akorundan son akoruna kadar yanlış gidiyo bu..
    Üye
    imsomniac
    Tarih
    17 Aralık 2004
  • Parça System Of A Down - Chop Suey

    8h7 ne demek bilen varsa yazsın lütfen
    Üye
    dEppİŞikK
    Tarih
    17 Aralık 2004
  • Parça Mor ve Ötesi - Cambaz (Tümü)

    ya mor ve ötesinin her hangi bir şarkısını guitar pro veya power tabda yazılmış hali olan varsa mailime bırakabilirmi yaa [email protected] msndede atabilrsiniz ama lütfen atı yaa
    Üye
    WhiplasHhhH
    Tarih
    17 Aralık 2004
  • Makale Ogün Sanlısoy

    Arkadaşlar ogün SANLISOY çok büyük bi sanatçı ona söylediğim sözler için siz makale okurlarından özür diliyorum..kararımı değiştiren bu önemli isim sevgili ayşa:)
    Gerçekten cover mükemmel olmuş..başarılarının devamını dilerim:)
    Üye
    out of order
    Tarih
    17 Aralık 2004

Anket

metal_noir sorar:
en iyi bas manyetiği sert tonlar için
  • tavsiyeniz
  • diğer
//www.garaj.org