benim ulan benim banane=((
süper ya bakalım bu akşam bronxa gidicem izlemeye, gripinden önce de manga çıkıyo hatta, aslında manga için gidiyorum ya neyse=))
ya mor ve ötesinin her hangi bir şarkısını guitar pro veya power tabda yazılmış hali olan varsa mailime bırakabilirmi yaa [email protected] msndede atabilrsiniz ama lütfen atı yaa
Arkadaşlar ogün SANLISOY çok büyük bi sanatçı ona söylediğim sözler için siz makale okurlarından özür diliyorum..kararımı değiştiren bu önemli isim sevgili ayşa:)
Gerçekten cover mükemmel olmuş..başarılarının devamını dilerim:)