Yorumlar

  • Parça Lenny Kravitz - Are You Gonna Go My Way

    bu şarkı gerçekten insanı çok fena çoşturuyor lenny nın şarkıları rock oldugu için çok fazla sevemiyorum ama bu şarkının hakkını yememek lazım doğrusu şuanda dinledıgım için yorum yaptım ama bu şarkıda klasıklesmiş şarkılar arasında hellal olsun lenny ye güzel şarkı yapmişşşşş
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    16 Aralık 2004
  • Parça Kosheen - Catch

    oooooooo bu şarkı çok başarılı ama solisti olan kadın bıraz garıp ve korkunç gelıyo ama şarkı süperrrrrrrrrrr ama i am hungry daha süperrrrrrrrrrrrr
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    16 Aralık 2004
  • Parça Travis - Driftwood

    bu aşrkıda bana çok duygusal geliyor nakarat bölümü bana çok hoş geliyor yaaaaaaaaaaa artık
    türkye ye gelsinler ya da artık benım londra ya gitmem gerekecek o da ancak 18 yaşımı dıoldurduktan sonra olabilirrr üüüüüüfffffffffffffff ya artık birilerı travis i istanbul a getırtsın yaaaaaaaaaaaaa yalvarırım
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    16 Aralık 2004
  • Parça Queen - Bohemian Rhapsody

    mükemmel!
    Üye
    burçin
    Tarih
    16 Aralık 2004
  • Parça 3 Doors Down - Here Without You

    kesinlikle süpper inanılmaz bi şarkı hakkaten tam damar
    aşk acısı çekiyosan dinle ve ağla!!!
    Üye
    jULiaN_17
    Tarih
    16 Aralık 2004
  • Parça Tarık Mengüç - Şakşuka

    efsaneeeeeee
    Üye
    jULiaN_17
    Tarih
    16 Aralık 2004

Anket

Roxy Beatrix sorar:
Hayatının sonuna kadar bir grup dinleme hakkın olsa hangisini dinlersin ?
  • Anthrax
  • Testament
  • Kreator
  • Overkill
//www.garaj.org