Yorumlar
Parça
Kargo - Gözleri
kargo nun su anki ( ve tabi mss ) ile toplandıklarında ilk caldıkları ve ilk olusturdukları sarkısı, cok cok guzel ooooOOoOoOh bir seye karsi koymaktir askkk...sha la la la , yeaahh duymak da guzel sarkida :)
Üye
NoChristRequir
Tarih
16 Aralık 2004
Parça
Yeni Türkü - Bana Bir Masal Anlat Baba
kim yazmış bun ya iğrenç olmuş ne baba var ne de masal anlatıyo!!!!
Yok yook şaka yaptım çok güzel olmuş aferin sana furki alcaz sana takamine gitar hadi bakalım daha iyisini yapmaya çalış..
Üye
sergat
Tarih
16 Aralık 2004
Parça
Zardanadam - Sarışınlar Boktur
aga yok böyle birşey,çok iyi.....tabi sarışın olsaydım aynı yorumu yapabilir miydim orası çelişki tabi.:)))
Üye
rocker girl
Tarih
16 Aralık 2004
Makale
Ogün Sanlısoy
şşşşşşşşşşşttttttttttttt kız ayşaaaaaaa
ben izledim
saat gece 3 de trt 1 de veriyolar kaçırma
Üye
--x_X_x--
Tarih
16 Aralık 2004
«
1
..
16357
16358
16359
16360
16361
16362
16363
16364
16365
16366
16367
16368
16369
..
17032
»
Anket
yitte
sorar:
en iyi travis şarkısı?
Love will come through
My eyes
Sing
One Night
why does it always rain on me?
flowers in the window
selfish jean
diger
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket