Yorumlar

  • Parça Kargo - Gözleri

    kargo nun su anki ( ve tabi mss ) ile toplandıklarında ilk caldıkları ve ilk olusturdukları sarkısı, cok cok guzel ooooOOoOoOh bir seye karsi koymaktir askkk...sha la la la , yeaahh duymak da guzel sarkida :)
    Üye
    NoChristRequir
    Tarih
    16 Aralık 2004
  • Parça Yeni Türkü - Bana Bir Masal Anlat Baba

    kim yazmış bun ya iğrenç olmuş ne baba var ne de masal anlatıyo!!!!

    Yok yook şaka yaptım çok güzel olmuş aferin sana furki alcaz sana takamine gitar hadi bakalım daha iyisini yapmaya çalış..
    Üye
    sergat
    Tarih
    16 Aralık 2004
  • Parça Zardanadam - Sarışınlar Boktur

    aga yok böyle birşey,çok iyi.....tabi sarışın olsaydım aynı yorumu yapabilir miydim orası çelişki tabi.:)))
    Üye
    rocker girl
    Tarih
    16 Aralık 2004
  • Makale Ogün Sanlısoy

    şşşşşşşşşşşttttttttttttt kız ayşaaaaaaa
    ben izledim
    saat gece 3 de trt 1 de veriyolar kaçırma
    Üye
    --x_X_x--
    Tarih
    16 Aralık 2004

Anket

yitte sorar:
en iyi travis şarkısı?
  • Love will come through
  • My eyes
  • Sing
  • One Night
  • why does it always rain on me?
  • flowers in the window
  • selfish jean
  • diger
//www.garaj.org