wow bu şarkı süperdir yaa, seneler oldu. 1997 diydi albümü aldığımda.. bi aralar nette akorlarını bulamadıgım için kendim cıkarmaya calısmıstım :))
bu albumden 2 dakikalık muhteşem solosuyla "it's just me" beni cok etkilemiştir. "midnight in chelsea", "starring at your window", "ugly", "naked", "destination anywhere", "jenie, don't your love take to town" gibi parçaları da çok iyi..