Yorumlar

  • Parça Bülent Ortaçgil - Yağmur

    teomandanmı....yapma abii yaa...!!
    yazıktır günahtır:P
    Üye
    nesya83
    Tarih
    15 Aralık 2004
  • Parça Pamela Spence - İstanbul

    gerçekten turkce şarkıları pek sevmesemde bu şarkıya bayıldım pamela guzel soylemıs bu sarkıyı ayrıca o klibindeki yakışıklı bey de pemala nın kardesıymış kardesı de çok çocuk hani
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    15 Aralık 2004
  • Parça Grizu - Bütün Bunlar Düş

    ben kötü müzik yapıyo demedimki zaten....
    topu topu 1 albüm var...oda iyi olmuş..!!!
    Üye
    nesya83
    Tarih
    15 Aralık 2004
  • Parça Bülent Ortaçgil - Yağmur

    Şarkıyı sevenler 'BÜLENT ORTAÇGİL İÇİN SÖYLENMİŞ BÜLENT ORTAÇGİL ŞARKILARI' kasetinden Teoman'dan dinlesin....Üstadın yerini Tutamaz ama Fena Yapmamış Teo'da.....Bügün YAğmur........
    MerWe&Sinan'a
    Üye
    CideSphere
    Tarih
    15 Aralık 2004

Anket

lewobibo sorar:
Anketlere, haberlere yorum yazarken, tartışırken nasıl yazıyorsunuz?
  • Ağzıma geleni yazıyorum.Burası özgür bir site.
  • Düşüncelerimi esirgemiyorum ancak belli bir saygı çerçevesinde.
  • Kimseyle tartışmaya girmiyorum.Bana dokunmayan yılan bin yaşasın.
  • Yorum yazmam.Sadece şıkkı işaretlerim.
  • Anket yapmam.
  • Diğer
//www.garaj.org