Yorumlar
Parça
Bülent Ortaçgil - Yağmur
teomandanmı....yapma abii yaa...!!
yazıktır günahtır:P
Üye
nesya83
Tarih
15 Aralık 2004
Parça
Pamela Spence - İstanbul
gerçekten turkce şarkıları pek sevmesemde bu şarkıya bayıldım pamela guzel soylemıs bu sarkıyı ayrıca o klibindeki yakışıklı bey de pemala nın kardesıymış kardesı de çok çocuk hani
Üye
sedamerve
Tarih
15 Aralık 2004
Parça
Grizu - Bütün Bunlar Düş
ben kötü müzik yapıyo demedimki zaten....
topu topu 1 albüm var...oda iyi olmuş..!!!
Üye
nesya83
Tarih
15 Aralık 2004
Parça
Bülent Ortaçgil - Yağmur
Şarkıyı sevenler 'BÜLENT ORTAÇGİL İÇİN SÖYLENMİŞ BÜLENT ORTAÇGİL ŞARKILARI' kasetinden Teoman'dan dinlesin....Üstadın yerini Tutamaz ama Fena Yapmamış Teo'da.....Bügün YAğmur........
MerWe&Sinan'a
Üye
CideSphere
Tarih
15 Aralık 2004
«
1
..
16362
16363
16364
16365
16366
16367
16368
16369
16370
16371
16372
16373
16374
..
17032
»
Anket
lewobibo
sorar:
Anketlere, haberlere yorum yazarken, tartışırken nasıl yazıyorsunuz?
Ağzıma geleni yazıyorum.Burası özgür bir site.
Düşüncelerimi esirgemiyorum ancak belli bir saygı çerçevesinde.
Kimseyle tartışmaya girmiyorum.Bana dokunmayan yılan bin yaşasın.
Yorum yazmam.Sadece şıkkı işaretlerim.
Anket yapmam.
Diğer
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket