ayyy allahım yaa bakın arkadaşlar burda ne yazıyo "makale ile ilgili yorumunuz" niye kasıyosunuz kendinizi çok komik şu yazdıklarınız yaaa.... eleştirin makaleyi eleştirin sanatçıyı eleştirin birbirinizi eleştirmeyinnn.. yok yani komik oluyosunuz o bakımdan... ama siz bilirsiniz tabi.. hadi size iyi didişmeler....