Yorumlar

  • Parça Yalın - Zalim

    şöyle soylıyım yalın taraftarı falan değilim sevmıyorumda ama yorum yapanlara seslenıyorum bence yalını fızık olarak ve bence sevildiği iiiçin kıskandığınızı düşünüyorum neDERsınızzzz*???? :) bırakın sızene ya zaten adam ELLERINE SAĞLIK demekle yemek mı yedıkte ellerıne sağlık dıcez ya bırakın yaa :))) zuhahahah
    Üye
    heLLL
    Tarih
    14 Aralık 2004
  • Parça Rasmus (the) - First Day Of My Life

    amy lee sen onun kusuruna bakma ...o ne demek istediğini bi zaman bana da anlatamamıştı...bu arada şarkı süper....ama daha güzel rasmus şarkılaı da var...
    Üye
    MeDuSa_62
    Tarih
    14 Aralık 2004
  • Parça Kazım Koyuncu - Dido Nana

    bir şarkı ancak bu kadar güzel,dokunaklı olabilir.her dinlediğimde tüylerimi diken diken yapan nadir şarkılardan biri.megrelli ozanları tebrik ediyorum.
    Üye
    bulashık
    Tarih
    14 Aralık 2004
  • Parça Mor ve Ötesi - Sabahın Köründe

    cok guzel gaz,her sabah dile dolanan, derin esmer i harun dan daha cok sevmemin "ozgurluk" ile birlikte nedeni ...en guzel sarkilarindan
    Üye
    NoChristRequir
    Tarih
    14 Aralık 2004

Anket

BigZ sorar:
En iyi Blink 182 parçası sizce hangisi?
  • All The Small Things
  • Whats My Age Again
  • I Miss You
  • What Went Wrong
  • Diğer
//www.garaj.org