Yorumlar
Parça
Radiohead - Creep
şarkının son kısımlarındaki 'run run' diye haykırışı....
başka sözüm yok....
Üye
nesya83
Tarih
14 Aralık 2004
Parça
Green day - Boulevard Of Broken Dreams
green day manyak bir gruptur tam punk bayılıyorum bu gruba billie joe da cıktıgım ccua bnziyo ikiside cok tatlı:=p
Üye
kaboom--
Tarih
13 Aralık 2004
Parça
Anathema - Parisienne Moonlight
paramparça ettiler gene beni.....hastayım sana anathema
Üye
altearate
Tarih
13 Aralık 2004
Parça
Anathema - Fragile Dreams
dinledikçe içimdkei isyan büyüyor
çoğalıyor,
kabıma sığamıyorum....beni öyle perişan ediyorki bu şarkı...
Üye
altearate
Tarih
13 Aralık 2004
Parça
Evanescense - My Immortal (acoustic) (guitar version)
Güzel
Üye
FedEx
Tarih
13 Aralık 2004
«
1
..
16367
16368
16369
16370
16371
16372
16373
16374
16375
16376
16377
16378
16379
..
17032
»
Anket
__metallica___
sorar:
En kaliteli ikinci marka?
Ltd
Squier
Epiphone
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket