Yorumlar

  • Parça Mor ve Ötesi - Cambaz

    bi kere fazla lafa gerek yok !!! parça güzel vede o başta çalan da cümbüştür. ayrıca bu grubu taşıyan kesinlikle bateri ve gitarist keremdir.birde asıl rock bu değildir.
    son olarakda para insanı ne hale sokuyo dimi???
    Üye
    poooooo
    Tarih
    12 Aralık 2004
  • Parça Comma - Sen

    düzeltme: nakaratta kaçıp giden bir rüya değil; kaçıp giden bir yalan
    Üye
    Leviathan
    Tarih
    12 Aralık 2004
  • Makale Ogün Sanlısoy

    ego nu tatmin için daha neler yapıcaksın bilmiyorum doğrusu. Hey sEn kompleksli yaratık kendi işine baksana, insanlara laf koyup(ya da koyduğunu sanıp) kendini tatmin etmek hoşuna gidiyor heralde birde kendine bilgin diyor bu arkadaş.
    Üye
    gitarFetisHi
    Tarih
    12 Aralık 2004
  • Parça Ogün Sanlısoy - Bana Bi Sor

    ulan bende size katiliyorum.
    Üye
    Duman sever
    Tarih
    12 Aralık 2004
  • Parça Rasmus (the) - Can't Stop Me

    şarkının başındaki sesleri nası çıkarıyo ya,dinlemeyenler baya şaşıracak garanti
    Üye
    linkin_g
    Tarih
    12 Aralık 2004

Anket

tamerdincay sorar:
Megadeth mi Metallica mı daha sert rifflere sahip?
  • Megadeth
  • Metallica
//www.garaj.org