bi kere fazla lafa gerek yok !!! parça güzel vede o başta çalan da cümbüştür. ayrıca bu grubu taşıyan kesinlikle bateri ve gitarist keremdir.birde asıl rock bu değildir.
son olarakda para insanı ne hale sokuyo dimi???
ego nu tatmin için daha neler yapıcaksın bilmiyorum doğrusu. Hey sEn kompleksli yaratık kendi işine baksana, insanlara laf koyup(ya da koyduğunu sanıp) kendini tatmin etmek hoşuna gidiyor heralde birde kendine bilgin diyor bu arkadaş.