Yorumlar

  • Parça Grizu - Bütün Bunlar Düş

    sen benim demek istediğimi nasıl anladın bilmem ama...
    ben teknik olarak demek istedim...stüdyo, alet edevat olarak..
    yaa sanki grubun dışında itici bişiy var gibi geliyo bana albümde...
    Üye
    nesya83
    Tarih
    12 Aralık 2004
  • Parça Grizu - Bütün Bunlar Düş

    ya ne duşu yani bence ole olsa bile bu artıdır onlar için
    Üye
    darkcry
    Tarih
    12 Aralık 2004
  • Parça Rasmus (the) - Guilty

    yani ne bileyim popüler oldu lanet olsun yav çok seviyodum işte ama popüler olan gruplar itici geliyo nedense:(
    Üye
    darkcry
    Tarih
    12 Aralık 2004
  • Parça Rasmus (the) - Life 705

    ya ben bu şarkıyı dinleyemedim acayip merak ediyorum dinleyen var mıı
    Üye
    linkin_g
    Tarih
    12 Aralık 2004
  • Parça Green day - Boulevard Of Broken Dreams

    bu günlerde baya sevildi bu grup ama dogrusu ben pek fazla begenemedim tarzlarını ama başarılılarmışki yinede sevildiler
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    12 Aralık 2004

Anket

devrialem sorar:
Kadıköy'de en iyi hücum kayıt yapan studyo hangisi ?
  • Lunas
  • Platin
  • Hidden Sound
  • Stuff
  • Bluenote
//www.garaj.org