Yorumlar

  • Makale Ogün Sanlısoy

    "Hey" Mr R sus artık.
    Üye
    cc_baran
    Tarih
    11 Aralık 2004
  • Parça Travis - Driftwood

    bu aşrkıda bana çok duygusal geliyor nakarat bölümü bana çok hoş geliyor yaaaaaaaaaaa artık
    türkye ye gelsinler ya da artık benım londra ya gitmem gerekecek o da ancak 18 yaşımı dıoldurduktan sonra olabilirrr üüüüüüfffffffffffffff ya artık birilerı travis i istanbul a getırtsın yaaaaaaaaaaaaa yalvarırım
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    11 Aralık 2004
  • Parça Haluk Levent - Dönmen Lazım

    abi ben haluğun canlı performansını izledim TRT 1 de bu şarkıyıda çaldı bence canlı perfonmansındaki şekli çok daha güzeldi izleyenler bilir
    Üye
    canabis
    Tarih
    11 Aralık 2004
  • Parça Haluk Levent - Dağlar Mı Yollar Mı

    bence şarkı çok hoş ama klipteki halini daha çok sevdim
    Üye
    canabis
    Tarih
    11 Aralık 2004

Anket

nazimcan sorar:
Classic Rock çalmak istiyorum bütçem kısıtlı hangisini alayım ya da farklı görüşünüz varsa?
  • cort g110
  • Squier Bullet Stratocaster
  • diğer
//www.garaj.org