bu aşrkıda bana çok duygusal geliyor nakarat bölümü bana çok hoş geliyor yaaaaaaaaaaa artık
türkye ye gelsinler ya da artık benım londra ya gitmem gerekecek o da ancak 18 yaşımı dıoldurduktan sonra olabilirrr üüüüüüfffffffffffffff ya artık birilerı travis i istanbul a getırtsın yaaaaaaaaaaaaa yalvarırım