bu şarkıda moby ını her şarkısı gibi çok keyıflı ama klibine bayılıyorummmmmmmmmmm çok harıka ne zaman tv de görsem hiç kanal degıştırmeden izlıyorum bi de bunu devamı yapıldı o da çok harıka çok başarılı 10 üzerinden 10
Baba ne manyak bi parca bu yaa helal olsun heriflere gittim aldım albumlerini valla dinlemek isteyen veya merak edenler hic durmasın kossunlar :D =) =) =)