Yorumlar

  • Parça Mor ve Ötesi - Cambaz

    HABER TURK'ü Bikere DAha kınıyoruz!! (G.O.R.A)Gereksinim olmadan reaksiyon Alamazsın:o)!!
    TaHrik Abi'ye
    Üye
    CideSphere
    Tarih
    10 Aralık 2004
  • Parça Mor ve Ötesi - Bir Derdim Var

    Böyle Güzel ŞArkılar neden Hep Kısa Oluyooooooooooooooo......... (Hyrttn'e)
    Üye
    CideSphere
    Tarih
    10 Aralık 2004
  • Parça Nev - Sen Gibi

    'Avuçlarım da eriyen Buzuma'....... dss
    Üye
    CideSphere
    Tarih
    10 Aralık 2004
  • Parça Pilli Bebek - Berrak

    !!!Bir tek SEN Yalanı!!! GiseM'e
    Üye
    CideSphere
    Tarih
    10 Aralık 2004
  • Parça Kargo - Yaklaşman Lazım

    SıkıLdım aRtık gel bi olalıııı...m !Gönül isterki tek olalım!
    !YaKLAşman Lazım! İşte bu bea hocam :o) (Ge$pents'e)
    Üye
    CideSphere
    Tarih
    10 Aralık 2004
  • Parça Avril Lavigne - Nobody's Home

    bence gayet iyi ama bu albümü dinlemeye başladığımda dedimki avril kesinlikle büyümüş!
    bu kız böyle melankolik takılmazdı çılgının manyağın tekiydi.ama sonra hatırladım avrilın bu albümde ben moodyle takılmaya başladığını hatırladım.belliydi zaten kız tarz değiştirmiş.

    olsun hala süper
    Üye
    bengiZoo
    Tarih
    10 Aralık 2004
  • Parça Slipknot - Wait And Bleed

    Hayır bence grubun en iyi parcası değil Hepsi cok gusel ama Me inside ve (S.I.C) daha manyak bana gore kendinize iyi bakın arkadaslar
    Üye
    Linkinparkci
    Tarih
    10 Aralık 2004
  • Parça Amon Amarth - Death In Fire

    Yorumsuz DENEBİLECEK KADAR MANYAK Bİ PARCA
    Üye
    Linkinparkci
    Tarih
    10 Aralık 2004

Anket

coburn sorar:
Ankara'nın en iyi stüdyosu hangisi?
  • Detay
  • Mars
  • D
  • Deep
  • Feedback
  • Bona
  • Menküer
  • NB
//www.garaj.org