bu şarkı gerçekten insanı çok fena çoşturuyor lenny nın şarkıları rock oldugu için çok fazla sevemiyorum ama bu şarkının hakkını yememek lazım doğrusu şuanda dinledıgım için yorum yaptım ama bu şarkıda klasıklesmiş şarkılar arasında hellal olsun lenny ye güzel şarkı yapmişşşşş
aslında bu grubun newyork diye bır şarkısı var o şarkıya bayılıyorum baya güzel bişey ayrıca london şarkıları da var o da baya güzel yani fena grup degil
ben gitarimi alırken bununla denemiştim..
bi ara gitar yerine bunu alıcaktım.:)
sonradan kendime geldim.
fiyatı da 800 degil gibiytdi.
600 olması lazım. dolar..