Yorumlar

  • Makale Ogün Sanlısoy

    eee şeyyyyy eee
    sevgili garaj sakinleri...
    bu ayşa varya bu ayşa aslında adı ayşede nese o şeyy eeee
    ÖZENTİ DEĞİLMİŞ tanıyınca ortaya çıktı ben yanılmışım birazcık..
    ok herkese hayırlı günler

    --x_X_x--

    ----bring me to life----
    Üye
    --x_X_x--
    Tarih
    9 Aralık 2004
  • Makale Ogün Sanlısoy

    :))))))))) :)))))))))))))) :)))))))))))))) :))))))))))))))))) :)))))))))))))))))) :)))))))))))))))))) :)))))))))))
    ayşa sen beni güldürdün allahta senni güldürsün
    :)))))))))) :))))))))))))))))) :)))))))))))))))) :))))))))))))))))) :)))))))))))))))) :))))))))))))))) :))))))))))
    Üye
    --x_X_x--
    Tarih
    9 Aralık 2004
  • Parça Linkin Park - Crawling

    linkin park'ı çok büyük bi zevkle dinliyorum.."crawling" parçasını diğerlerinden ayırmak istemiyorum.çünkü bana göre bütün şarkıları aynı tadı veriyo..admlar teknik olarak mükemmel üstü bi yetenek sergiliyolar ..buarada,
    ben bi kız olarak "crawling"klibindeki mavi gözlü kıza hasta oldum:)
    Üye
    AYŞA
    Tarih
    9 Aralık 2004
  • Parça Nev - Zor 1

    evet sarkı super de alpeji yarım acayip bişi bea
    Üye
    nazilliden
    Tarih
    9 Aralık 2004
  • Parça Nev - Sen Gibi

    cok iyi arkadaslar bu isyanlar cıglıklar derken em ve a degilmiş gibi sanki ne basabiliriz onun yerine
    Üye
    nazilliden
    Tarih
    9 Aralık 2004
  • Parça Kenan Doğulu - Tutamıyorum Zamanı 1

    bu sarkiyi sol minorden baya iyi cıkıyor arkadaslar gm f gm gm f cm diye baya iy
    i oluyor
    Üye
    nazilliden
    Tarih
    9 Aralık 2004
  • Parça Umay Umay - Hareket Vakti

    ne güsel bi şarkıdır bu yaa....
    Üye
    nesya83
    Tarih
    9 Aralık 2004

Anket

opethianskies sorar:
Sizce Opeth\'in Hangi Parçası?
  • Black Rose Immortal
  • Ghost Of Perdition
  • Demon Of The Fall
  • Sorceress
//www.garaj.org