eee şeyyyyy eee
sevgili garaj sakinleri...
bu ayşa varya bu ayşa aslında adı ayşede nese o şeyy eeee
ÖZENTİ DEĞİLMİŞ tanıyınca ortaya çıktı ben yanılmışım birazcık..
ok herkese hayırlı günler
linkin park'ı çok büyük bi zevkle dinliyorum.."crawling" parçasını diğerlerinden ayırmak istemiyorum.çünkü bana göre bütün şarkıları aynı tadı veriyo..admlar teknik olarak mükemmel üstü bi yetenek sergiliyolar ..buarada,
ben bi kız olarak "crawling"klibindeki mavi gözlü kıza hasta oldum:)