güzel ya baya hareketlı bır şarkı insanı kendınden geçiren ritmi var eglenceli çosuyorum ne zaman şarkıyı duysam hep bölee ol jamiroquai elemanları özellile jay kay
bu şarkı rock katogorisinde olmasına ragmen bayılıyorum şarkıya kurt cobain ve gurubu zamanında baya iyi işlerr yaptılar burdan curt cabain i saygıyla anıyorum onun gibi sanatçılar az bu dünyada