Yorumlar

  • Parça Metallica - Fuel

    peki bazılarına göre çok güzel bu tarz olabilirda bu kadar sert şarkı mı yapılır kulaklarım ağrıyo metallica nın şarkılarını duydugum anlar
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    8 Aralık 2004
  • Parça Metallica - Nothing Else Matters

    gebertir adamı bu....
    Üye
    BaD-BoY
    Tarih
    8 Aralık 2004
  • Parça Duman - Eski Köprünün Altında

    bu şarkı en sevdıgım turkçe şarkı çok guzel şarkı ya bravo kendılerıne
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    8 Aralık 2004
  • Parça Metallica - Fuel

    manyak mükemmel
    Üye
    BaD-BoY
    Tarih
    8 Aralık 2004
  • Parça Metallica - Fade to black

    tükenişi hiç bu kadar iyi ve can yakıcı anlatanı bilmiyorum...buda james ve çetesini gözümde 1 numara yapıyo
    Üye
    BaD-BoY
    Tarih
    8 Aralık 2004
  • Parça Cem Karaca - Islak Islak 2

    sadece cem karaca
    Üye
    nightmare
    Tarih
    8 Aralık 2004
  • Parça Duman - Eski Köprünün Altında

    yardımcı olur mu bilmem ama...
    Gd : 421114
    A : 002220
    Gb : 244322
    Em : 022000
    D5 : 000230
    Dm: 000231
    Cd5 : 013333
    Fd5: 244444
    B5: 024444
    A5 : 002222
    Üye
    spLash
    Tarih
    8 Aralık 2004
  • Parça Mor ve Ötesi - Beyaz

    Beyaz beyaz dibine dek beyaz... Rüyası insana yalan söyledi ... işte bunlar doğru sözler mor ve ötesinin tek tav olduğum şarkısı.. Şarkıyı başka sevenler varsa PLacebo 2000 konseri öncesinde sahneye çıkıp döktürmüşler duyurulur (Bende zaten ona fit oldum..:o)o: EYvallah (p3joubi) parantez içini okumak istersen monitörü tepetaklak yap.... Saçmalama hocam kuzuyu çewir !ELİp'e!
    Üye
    CideSphere
    Tarih
    8 Aralık 2004
  • Parça Duman - Belki Alışmam Lazım

    Belki Alısman lazım

    Lütfen kaynak belirtmeden başka bir yere koymayınız. Tab hakkında
    eğer yanlışlar ve ya düzeltmeler bulursanız lütfen
    [email protected] 'a görüşlerinizi
    bildirin.
    Erol Şekeroğlu


    abi valla iyi araklamıssın ama bak ya belirtmiş kaynak soprano arkadasımıs da dimi ya :)
    Üye
    spLash
    Tarih
    8 Aralık 2004
  • Parça Dido - White Flag

    gerçegi sölemek gerekirse dido nun bir kaç şarkısı hariç diğerleri benı bayıyo daha hareketli şarkılar yapsa daha iyi olur duyduguma görede canlı performansı baya kötüymüş
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    8 Aralık 2004
  • Parça Jamiroquai - Space Cowboy

    bu şarkıyı şu an dinlerken ilham geldi ve yorum yapmak istedim melodisi harika gerçektende onların çok iyi bir tarzı var başarılılar ama son kasetleri mahalesef en kötü kasetleridi

    MART 2005 TE YENİ KASETLERİ ÇIKACAK ben ben sevinçten bayılıcam galıba iple çekiyorum hadi hemen çıkartsınlar gercekten şarkıları bana ÇOK POZİTİF enerji veriyor
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    8 Aralık 2004
  • Parça Jet - Are You Gonna Be My Girl

    rock şarkılarını pek fazla sevmem ama bu şarkıya bayıldım bu şarkıyı ilk önce bır reklamda duymuştum MTV de sonra klibini filanda gordum ne dıyeyim başarılılar zaten ödülde aldılar
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    8 Aralık 2004
  • Parça Linkin Park - Don't Stay (Türkçe Çeviri)

    peki iyi güzel çevrilmiş bu şarkının sözleri fakat keşke bir çok şarkıda da bu olsaydı

    arkadaşlar lütfen size rica ediyorum lütfen yabancı şarkı sözlerini türkçe ye çeviren bir şarkı sözleri sitesi biliyosan bana mesajla bildir yapana şimdiden thanksssssssssss........
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    8 Aralık 2004
  • Parça Zardanadam - Sarışınlar Boktur

    tabi doğru olcak siteden alınmış bu
    Üye
    evox
    Tarih
    8 Aralık 2004

Anket

baranakbulut sorar:
Enstruman alışverişlerinizi hangi yakada yapıyosunuz?
  • Kadıköy
  • Beyoğlu
//www.garaj.org