bu şarkıyı şu an dinlerken ilham geldi ve yorum yapmak istedim melodisi harika gerçektende onların çok iyi bir tarzı var başarılılar ama son kasetleri mahalesef en kötü kasetleridi
MART 2005 TE YENİ KASETLERİ ÇIKACAK ben ben sevinçten bayılıcam galıba iple çekiyorum hadi hemen çıkartsınlar gercekten şarkıları bana ÇOK POZİTİF enerji veriyor