Yorumlar

  • Makale Ogün Sanlısoy

    oleeeeeeeeeyyyy. sevgili --x_X_x-- bana bu yazınla inanılmaz zevk verdin..mutlu oldum..çok garip dmi..biri sana özenti diyo ve sen bundan zevk alıyosun..eleştirilmek bana her zaman zevk vermiştir..ayrıca hiç boş bi insan olduğumu ..daa doğrusu birine kendimi beğendirmek için özenti davranışlarda bulunacak bi insan olmadığımı biliyorum..cümle bozuk mu oldu ne?neyse..şimdi sana oturup saatlerce kendimi anlatamam..bu zor..lütfen bana mail at ve tanışalım..o zaman bana hala özenti dersen anlından öpücem..biraz önyargısız yaklaş bana... sadece biraz...
    Üye
    AYŞA
    Tarih
    8 Aralık 2004
  • Parça Yeni Türkü - Olmasa Mektubun 1

    harika bir parça .söyleyecek fazla sözüm yok
    Üye
    extrol
    Tarih
    7 Aralık 2004
  • Parça Duman - Kırmış Kalbimi

    su bok cukuru dunyada daha niye bosu bosuna cırpınıyomkı... ne diyim ' KıRmıŞ KaLbiNi '
    Üye
    zeroboys
    Tarih
    7 Aralık 2004

Anket

drunkestien sorar:
Sizce Deja-vu nun yeni albümü nasıl?
  • Bu sefer olmuş
  • İdare eder
  • Diğeri albüm daha iyiydi
  • Berbat
//www.garaj.org