oleeeeeeeeeyyyy. sevgili --x_X_x-- bana bu yazınla inanılmaz zevk verdin..mutlu oldum..çok garip dmi..biri sana özenti diyo ve sen bundan zevk alıyosun..eleştirilmek bana her zaman zevk vermiştir..ayrıca hiç boş bi insan olduğumu ..daa doğrusu birine kendimi beğendirmek için özenti davranışlarda bulunacak bi insan olmadığımı biliyorum..cümle bozuk mu oldu ne?neyse..şimdi sana oturup saatlerce kendimi anlatamam..bu zor..lütfen bana mail at ve tanışalım..o zaman bana hala özenti dersen anlından öpücem..biraz önyargısız yaklaş bana... sadece biraz...