ulan saatlerce uğraştım ben bunun gtp sini yazmak için, paylaşma ruhu olmayan biri neden böyle bir şey yapsın ki, emeğe saygıdan insan bir kaynak yazar; hiç, hadi onu geçtim beyim paylaşma diyor ama hiç uğraşmamış insan bir delay olduğunu,chorusunu,mute nu yazar, burdan bakan biri ne anlayacak, laflarımıza da dikkat edelim biraz konuşurken-sanal bir ortam diye olmadık karakterlerin içine bürünmeyelim