Yorumlar

  • Parça Mor ve Ötesi - Bir Derdim Var

    ulan saatlerce uğraştım ben bunun gtp sini yazmak için, paylaşma ruhu olmayan biri neden böyle bir şey yapsın ki, emeğe saygıdan insan bir kaynak yazar; hiç, hadi onu geçtim beyim paylaşma diyor ama hiç uğraşmamış insan bir delay olduğunu,chorusunu,mute nu yazar, burdan bakan biri ne anlayacak, laflarımıza da dikkat edelim biraz konuşurken-sanal bir ortam diye olmadık karakterlerin içine bürünmeyelim
    Üye
    Leviathan
    Tarih
    7 Aralık 2004
  • Parça Mor ve Ötesi - Uyan (İntro)

    ya noolur çıkartın şu parçanın tamamını yaaaaa
    Üye
    gwen_b
    Tarih
    6 Aralık 2004

Anket

frombe sorar:
En sevdiğiniz grunge şarkısı?
  • Soundgarden - Spoonman
  • Hole - Teenage Whore
  • Alice in Chains - We Die Young
  • Veruca Salt - Volcano Girls
  • L7 - Pretend We\'re Dead
  • Stone Temple Pilots - Plush
  • Gruntruck - Crazy Love
  • Foo Fighters - I\'ll Stick Around
//www.garaj.org